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専任教員教育研究データベース
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モリオカ コウサク
MORIOKA Kousaku
森岡 耕作
所属
東京経済大学 経営学部
職種
准教授
学会発表
2024/05/19
広告表示順序のカスタマイゼーション:オンライン動 画配信プラットフォームの分析 (第68回消費者行動研究コンファレンス)
2023/06/09
Co-creation of brand value-in-context:The moderating effects of customer autonomy and co-creation contexts (8th Naples Forum on Service)
2021/08/04
The Effect of Customer Autonomy Orientation in Brand Value Co-creation (2021 AMA Summer Academic Conference)
2021/05/23
ブランド価値共創における顧客の自律性の役割 (第62回消費者行動研究コンファレンス)
2020/12/20
Brand Value Co-creation and Co-destruction: Moderation Effects of Customer-Brand Personality Dissimilarity (2020 INFORMS Conference on Service Science)
2020/10/25
ブランド価値創造におけるブランド・パーソナリティとの不一致による調整効果 (第61回消費者行動研究コンファレンス)
2020/08/18
The Effects of the Hierarchical Structure of Customer Resources on Co-Created Customer Brand Value (2020 AMA Summer Academic Conference)
2019/06/05
Customer Experiential Value: Its Antecedents and Outcomes (The 10th Years Naples Forum on Service)
2018/10/28
消費者の経験価値はどのようにして創造されて、何をもたらすのか? (第57回消費者行動研究コンファレンス)
2017/03/24
What is Co-Creation of Value? A Theoretical and Empirical Analysis (24th Annual Conference of ASBBS)
2015/11/06
経験価値の測定尺度に関する経験的検討 (第51回消費者行動研究コンファレンス)
2015/06/06
消費者による製品の創造的使用における経験価値の測定 (第50回消費者行動研究コンファレンス)
2015/04/18
使用時における経験価値概念の測定 (日本商業学会関東部会)
2014/06/15
集計レベル・データによる消費者行動分析──消費者による万引き行動の事例── (第48回消費者行動研究コンファレンス)
2014/02/17
The Influence of Compositional Patterns in Product Alternatives on the Consumer Decision Making Process (5th Asia-Pacific Business Research Conference)
2013/09/30
The Effects of Product and Corporate Brand Equities on Customer Loyalty in Business Markets (4th Asia-Pacific Business Research Conference)
2012/09/19
Value-in-Exchange, Experiential Value, and Value Co-Creation: An Empirical Analysis of the Japanese Mobile Phone Market (Forum on International Markets and Institutional Logics)
2009/05/31
「ICTの発展による消費者コミュニケーション・ネットワークの変化とブランド価値生成・変容との関係性」 (日本商業学会第59回全国大会)
2009/04/16
“How Do Communications between Consumers Construct Brand Value?: Agent-Based Simulation of Market Dynamics" (10th International Business Research Conference)
2008/11/22
「ブランドの意味構造──その社会性/歴史性への社会システム理論的アプローチ──」 (第37回消費者行動研究コンファレンス)
2008/06/28
「消費システムにおけるブランド価値の生成と変容──マルチエージェント・シミュレーションによる構成的理解──」 (第36回消費者行動研究コンファレンス)
2007/12/16
「消費システムにおけるブランド価値──その生成・変化プロセスの社会システム理論的展開──」 (第35回消費者行動研究コンファレンス)
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