教員紹介
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イ ヨンスク
李 容淑
所属
関西国際大学 国際コミュニケーション学部 観光学科
関西国際大学 現代社会学部 観光学科
関西国際大学 グローバル学部 グローバル学科
職種
特任Ⅰ種教授
著書・論文歴
著書
『自信を持って生きる女性は小皺まで美しい』 (単著) 2001/04
その他
「日本人すべてが人的観光資源」 Travel Journal,45-45頁 (単著) 2006/10
著書
『日本を売る女性』 (単著) 2010/11
著書
『今日私は関西に旅立つ』 (単著) 2010/11
著書
『さくらとキムチ』 (単著) 2011/09
論文
The Study on Silver Market For Self-Paid Versus Offspring-Support Tour
「シルバー観光における親孝行観光と自費観光の比較研究」 (単著) 2011/12
論文
「A Study on the Efforts to Recover from Lack of Service」 The Pan-Pacific Business Association PPBA, 2012,143-145頁 (共著) 2012/05
論文
「Marketing tradition-bound products through storytelling: a case study of a Japanese sake brewery」 The Pan-Pacific Business Association PPBA, 2013,1-24頁 (共著) 2013/06
論文
「A Study on the Effects of Advertising Model`s Attributes on the Trustworthiness of Coffee Enterprises and the Customer Loyalty」,62-83頁 (共著) 2013/06
論文
「Marketing tradition-bound products through storytelling: a case study of a Japanese sake brewery」,1-24頁 (共著) 2014/01
論文
「Effective Marketing Communication Strategies to Attract More Tourists to Japan」
-Centered on the Kansai Region-,225-228頁 (共著) 2014/06
その他
「日本のツーリズム産業に望む」 Travel Journal,20-21頁 (単著) 2014/07
論文
「Revitalization of Japna`s Traditional Tourism Industries: Afocused Study Kansai Region」,165-167頁 (共著) 2016/05
論文
「Consideration of Area Activation by Golf Tourism in case of Miki-City, Hyogo, Japan」,163-164頁 (共著) 2016/05
論文
Sake Branding Strategy: Securing Necessary Ingredients and Attracting
Customers/Inbound Tourists through Storytelling (共著) 2017/05
論文
「Cases of International Tourism Promotions Using Japanese Food Culture」,100-102頁 (共著) 2015/06
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